2014. augusztus 3., vasárnap

Hola :* 

Egy nagyon nehéz döntést hoztam meg. Sokáig gondolkodtam és arra jutottam hogy befejezem a blogot. Nem lesz több rész. Ennek az az oka hogy olvastam pár hosszabb monológot arról ezek a kissé erőszakos blogok mennyire átvették az "uralmat" és belegondolva tényleg nem helyes hogy ilyen blogot írok. Végül is a valóságba bele tekintve nem hinném hogy bárki is élvezné ha minden nap olyan lenne mint egy rabszolga. És mivel hál égnek nem éltem még ilyet át..Nem is tudom hogy valójában milyen. De egyben biztos vagyok nem egy leányálom. 


Rengeteg részt megírtam már előre..de ezeket már nem teszem fel. Imádlak titeket és köszönöm hogy vagytok nekem. Ez a blog volt az eddigi legnépszerűbb blogom. És ezt is nektek köszönhetem :3 Nem azt mondom hogy nem fogtok rólam hallani...Hiszen írok még blogot.
Massacre:http://hazzastylesandzaynmalikfanfiction.blogspot.hu/
The style eternal: http://thestyleeternal.blogspot.hu/

Ezeket bátran olvassátok!:)

Köszönöm hogy velem voltatok.  Imádlak Titeket <3
 Shawna xoxo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése